Risk: Urban Assault
Poprowadź swoje oddziały do zwycięstwa w Risk Urban Assault! Zbierz wojska, by pomaszerować przez postapokaliptyczny świat, odwiedzając po drodze najsłynniejsze miasta globu. Wędruj od Szanghaju, aż po Nowy Jork, wykaż się sprytem, by pokonać przeciwników. Posługuj się dyplomacją, wznoś budowle lub korzystaj z przewagi, jaką zapewniają specjalne zdolności twoich dowódców - teraz masz nowe, ciekawe sposoby na podkreślenie swej dominacji! Walcz, póki wszystkie miasta nie będą należały do ciebie!