Wolfenstein: The Old Blood
Wolfenstein: The Old Blood to osobny dodatek do docenionej przez krytyków, pierwszoosobowej strzelanki akcji i przygody, Wolfenstein: The New Order. Opowieść ta, podzielona na osiem rozdziałów i zawierająca dwie, przeplatające się z sobą historie, zawiera wszystko, z czego znane jest studio MachineGames – mrożącą krew w żyłach akcję, wciągającą fabułę oraz dynamiczną walkę pierwszoosobową. Jako bohater wojenny, B.J. Blazkowicz, wykorzystaj nowe rodzaje broni, takie jak karabin powtarzalny czy wystrzeliwujący granaty Kampfpistole, i spróbuj powstrzymać nacierającą nazistowską machinę wojenną. Wykorzystaj rury, które możesz chwycić w obie ręce i wspiąć się po nich na ściany. Użyj ich też, aby brutalnie zlikwidować zupełnie nowych nazistowskich przeciwników.