Junkster
Junkster to zupełnie nowa przygodowa gra platformowa 3D z unikalną mechaniką budowania. Gdy międzygalaktyczny statek towarowy rozbija się na niebezpiecznej planecie-wysypisku, to sprytny, mały robot budowlany o nazwie UM-13, w skrócie UM, musi uratować sytuację! Uzbrojony jedynie w swój niezawodny klucz francuski, UM musi przekształcić bezużyteczny galaktyczny złom w nieco bardziej funkcjonalny złom, szukając części do naprawy statku i odzyskując utracony ładunek cennych ludzkich artefaktów. Dzięki oprawie graficznej, która oddaje retro klimat amerykańskich komiksów z lat 80., każdy pełen akcji numer przedstawia UMa walczącego w pojedynkach z żarłocznymi mutantami ze śmieci i zbuntowanymi robotami. A jako specjalny bonus — każdy ekscytujący numer zawiera figurkę Junkstera do twojej kolekcji.