Pirates Outlaws
Pirates Outlaws to roguelike’owa gra karciana o wyjątkowej stylistyce, która jest pełna treści. Pokonuj niebezpieczne morza i walcz z największymi bandytami i ich mocodawcami w gorących bitwach. Ekspedycja będzie pełna zasadzek i wyzwań, więc przygotuj się – skompletuj talię i zaplanuj zabójcze kombinacje, by cały świat słyszał o Twoich pirackich wyczynach! Funkcje: 3 tryby gry z unikatowymi zasadami 16 bohaterów ze skórkami do odblokowania Ponad 700 kart i 200 reliktów Ponad 150 bandytów i 60 bossów Mnóstwo treści do odblokowania 7 rozdziałów ODKRYJ 3 TRYBY GRY Z UNIKATOWYMI ZASADAMI Rozpocznij roguelike’ową wyprawę w trybie NAWIGACJI! wybieraj trasy różnymi odcinkami, walcz z każdym piratem i bandytą, który przetnie Twoją ścieżkę. Rozszerz talię nowymi kartami lub ulepszaj karty, aby zdobyć relikty pozwalające przeżyć podróż! Podczas gry możesz zdobywać reputację pozwalającą odblokować nowe mapy, karty i nie tylko! Po osiągnięciu 9999 punktów reputacji odblokujesz najwyższy poziom trudności z lepszymi przeciwnikami i wyjątkowymi wyzwaniami. Zmierz się z najpotężniejszymi przeciwnikami w trybie ARENY. Zbuduj talię z kartami i reliktami z każdego rozdziału, by zbudować idealnego wojownika, który zmierzy się co 10 bitew z potężnym czempionem. Scena areny czeka na największych śmiałków! Przetestuj swoją siłę i wiedzę przy napitku w trybie BITWY W TAWERNIE. Wybierz wstępnie przygotowane paczki przed każdą bitwą i pokonaj fale piratów, by zmierzyć się z olśniewającym karczmarzem. ZDOMINUJ 16 RÓŻNYCH BOHATERÓW I ODBLOKUJ NOWE SKÓRKI W tej grze możesz wcielić się w 16 różnych piratów – każdy z nich ma unikatowe umiejętności i mechaniki. Wróżbiarz może odczytać przyszłość, treser niedźwiedzi panuje nad bestią, a cykor może znaleźć w sobie wewnętrzną bestię. W trakcie gry możesz odblokować nowe skórki dla każdej postaci. Zacznij kolejną próbę jako legenda steampunka lub znajdź przerażający strój! ZBUDUJ TALIĘ WYBIERAJĄC SPOŚRÓD PONAD 700 KART I ZMIERZ SIĘ Z PRZESZŁO 200 PRZECIWNIKAMI Podkręć rozgrywkę nowymi kartami, które pojawią się wraz z odkrywaniem map. Ponad 700 kart i 200 relików sprawia, że każde podejście jest czymś wyjątkowym! Skompletuj lepsze talie z zabójczymi kombinacjami i przygotuj się na najbardziej wymagające wyzwania, ucząc się taktyk na ponad 150 zwykłych bandytów i 60 bossów. ZE WSZYSTKIMI BEZPŁATNYMI AKTUALIZACJAMI Gra Pirates Outlaws otrzymała kilka aktualizacji od czasu premiery – wszystkie z nich są zawarte w wersji na konsolę! Bitwa w tawernie Arena Premie Zapomniane wyspy Północne Krainy Morza Wschodnie Port Elysia I więcej!