MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Dodatek za zakup poprzedniej gry, MY HERO ONE'S JUSTICE: – Specjalny element personalizacji dla postaci Izuku Midoriya Specjalny element personalizacji dla postaci Izuku Midoriya może zostać wydany później. Aby otrzymać dodatek za zakup poprzedniej gry, musisz posiadać dane zapisu z MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, szalona kontynuacja kultowych walk na arenie, MY HERO ONE'S JUSTICE, dokonuje bohaterskiego debiutu! Skorzystaj ze specjalnych zdolności postaci i weź udział w epickich starciach jeden na jeden na ogromnych arenach!