Zaczynasz z Overwatch 2? Odblokuj pełną zawartość w grze dzięki zestawowi Overwatch 2: Kompletna kolekcja bohaterów! Ten zestaw zawiera: – Natychmiastowy dostęp do wszystkich klasycznych postaci Overwatch – Natychmiastowy dostęp do 7 postaci Overwatch 2, w tym Maugi! – 3 klasyczne epickie skórki Overwatch – 3 klasyczne legendarne skórki Overwatch – 1000 monet Overwatch Monety Overwatch pozwalają zakupić Karnet Bojowy Premium (sprzedawany osobno) lub elementy ozdobne do personalizacji postaci w grze ze sklepu lub w galerii bohaterów. Osoby posiadające Karnet Bojowy Premium mogą również użyć monet Overwatch do odblokowywania poziomów i uzyskania natychmiastowego dostępu do legendarnych i mitycznych zawartości.