My Time at Portia Deluxe Edition
Osiedl się i wiedź wymarzone życie w My Time at Portia Deluxe Edition. W zainspirowanej pięknymi filmami Studio Ghibli grze My Time at Portia każdy znajdzie coś dla siebie. Akcja toczy się w pełnym uroku i tajemnic postapokaliptycznym świecie, którego długo nie zapomnisz. Eksploruj nowe miejsca lub poluj na skarby w starożytnych ruinach i lochach. Nie jesteś typem poszukiwacza przygód? Możesz uprawiać rośliny na własnym gospodarstwie, zajmować się zwierzętami lub spędzać dni z wędką, polując na największą zdobycz. To Ty decydujesz, jak będziesz grać! Zawartość pakietu Deluxe Edition: Gra My Time at Portia Pakiet Housewarming: ten wspaniały zestaw prezentów zawiera ekskluzywny strój, ekskluzywne meble, walutę w grze i przedmioty jednorazowe, które pomogą Ci rozpocząć nowe życie.