Coatsink, Thunderful PublishingStrategiczne
Zawartość pakietu zostanie odblokowana w dniu jego premiery. Doświadcz wszystkiego, co ma do zaoferowania seria ISLANDERS: odkrywaj nieskończone wyspy i uwieczniaj ważne momenty w wyjątkowym stylu. Zawiera: ISLANDERS: New Shores – zbuduj własne wyspiarskie ustronie w spokojnym, minimalistycznym świecie pełnym fascynujących nowych funkcji, które pobudzą świeże pokłady kreatywności, jednocześnie zachowując klasyczny urok serii. ISLANDERS (wersja klasyczna) – minimalistyczny symulator budowania miast na barwnych wyspach. Odkrywaj nieskończone, wiecznie zmieniające się nowe lądy, rozwijaj swoje osady od rozległych wiosek po ogromne miasta i ciesz się odprężającą atmosferą. Pakiet Filtrów Fotograficznych do ISLANDERS: New Shores – poszerz tryb fotograficzny o 10 nowych filtrów i uwieczniaj wyjątkowe momenty.