GUNBIRD 2
Marion i przyjaciele ruszają na epicką przygodę po świecie w tej ostatecznej strzelance Psikyo. GUNBIRD 2 to przesuwana pionowo strzelanka, która pojawiła się w salonach gier po raz pierwszy w 1998 roku. W grze znajduje się magiczne lustro, które spełnia życzenia oraz ogromna obsada nietuzinkowych postaci! Baw się podczas interesujących rozmów pomiędzy bohaterami w trakcie specjalnych scen i kiedy pojawia się boss! Zwróć też uwagę na subtelne zmiany w dialogu w różnych konfiguracjach jednostek podczas trybu dla 2-óch graczy! Miernik mocy, bonusy łańcuchowe oraz nośniki bonusów są nowymi mechanikami gry Te nowe ustawienia sprawiają, że zaliczanie ataków oraz planowanie strategii sprawia jeszcze większą frajdę! Gra zawiera opcje dostosowania jej do własnych upodobań. Wybierz poziom trudności, maks. ilość żyć, maks. kontynuacji, klawisze sterowania oraz wiele innych, by uczynić z niej grę w sam raz dla Ciebie. Nie zapomnij o nowych rankingach online! Czy masz to, czego potrzeba, by zostać najlepszym GUNBIRD na świecie? Postaci: „Marion" Mały Wielki Czarodziej - Uroczy jarmark! Prymus „Tavia” - Tylko dla prawdziwych wojowników! Samotny Wampir „Alucard" - Posiada szybko-strzelające pociski-nietoperze! Militarny Robot „Valpiro” - Potężny Valpiro Punch znokautuje każdego! Otyły „Hei-Cob” - Ten okrągły granat jest bardziej niszczycielski, niż się wydaje! Nagi Samuraj „Ayin” - Gość z popularnej gry Tengai! Samoloty: Przedmioty „P” doładowują Twoją jednostkę i dodają jej broni. Przedmioty "B” dają Ci bomby zadające obrażenia obszarowe, by oczyścić pole z wrogów lub pomóc w awaryjnych ucieczkach. Aktywuj swoje super strzały poprzez naładowywanie! Atakowanie z bliskiej odległości jest bardzo ryzykowną, ale i wysoce nagradzaną techniką, którą na pewno zechcesz opanować! Tryb ARCADE: Siedem poziomów trudności dostosowanych do graczy na wszystkich poziomach zaawansowania—w tym początkujących! Poszukiwacze wyzwań powinni spróbować trybów TRUDNY i BARDZO TRUDNY! Dostępne będą lokalne rankingi dla każdego samolotu na każdym poziomie trudności. Opcje: Graj na pionowym ekranie dla nostalgicznego wrażenia gier automatycznych! Dwa dodatkowe filtry ekranu dla Twojej frajdy. Życia można ustawić na od 1 do 9, podczas gdy kontynuacje można ustawić na od 0 do nieskończoności. Dowolnie ustawiaj strzały, auto-strzały oraz bomby do wybranych przez siebie przycisków. Tryb ekranu pionowego dostępny jest nawet w poziomej orientacji. To Ty decydujesz o swoim stylu! SCORE ATTACK: Ten tryb posiada ustawiony z góry poziom trudności oraz ilość żyć. Tylko dla poważnych graczy! Wyślij swoje najwyższe wyniki, by rywalizować z graczami z całego świata! Rankingi online można obejrzeć poprzez menu opcji.