Przepustka Civilization VI – New Frontier
"Kontynuuj tworzenie najwspanialszego imperium z przepustką Civilization VI – New Frontier zawierającą osiem nowych cywilizacji, dziewięciu przywódców i wiele nowych elementów rozgrywki, w tym sześć trybów gry. Przepustka daje dostęp do sześciu pakietów DLC, które będą udostępniane co dwa miesiące od maja 2020 r. do marca 2021 r.: Pakiet nr 1: Pakiet Majów i Wielkiej Kolumbii. Wprowadza dwie nowe cywilizacje i przywódców, jeden nowy tryb gry*, nowe miasta-państwa, zasoby i cudy natury. Pakiet nr 2: Pakiet Etiopii. Wprowadza jedną nową cywilizację i przywódcę, jeden nowy tryb gry**, nową dzielnicę i dwie nowe budowle. Pakiet nr 3: Pakiet Bizancjum i Galów. Wprowadza dwie nowe cywilizacje i przywódców, jeden nowy tryb gry**, nowe cuda świata i jedną nową mapę. Pakiet nr 4: Pakiet Babilonu. Wprowadza jedną nową cywilizację i przywódcę, jeden nowy tryb gry, nowe miasta-państwa oraz wielu nowych wielkich ludzi. Pakiet nr 5: Wprowadza nową cywilizację i dwóch nowych przywódców**, nowy tryb gry, nową dzielnicę i dwie nowe budowle. Dostępny w styczniu 2021 r. Pakiet nr 6: Wprowadza nową cywilizację i przywódcę, nowy tryb gry, nowe cuda świata i nową mapę. Dostępny w marcu 2021 r. *Nowy tryb gry wymaga instalacji pakietu rozszerzeń Civilization VI. **Nowy przywódca wymaga instalacji pakietu rozszerzeń Civilization VI. Niektóre funkcje wymagają instalacji pakietu rozszerzeń Civilization VI. Nowe tryby gry mogą oferować dodatkową zawartość taką jak nowe jednostki, budowle czy ulepszenia oraz mogą być włączane lub wyłączane w ustawieniach rozgrywki w celu wprowadzenia istotnych i dramatycznych zmian do zasad gry."