9 Clues 2: The Ward (XboxVersion)
9 Clues 2: The Ward to druga część kryminalnej serii 9 Clues, osadzonej w Ameryce lat 50. W burzowy dzień młoda detektyw wyrusza razem ze swoim partnerem na odciętą od świata wyspę, mieszczącą ośrodek dla psychicznie chorych. Po dotarciu na miejsce, stają się oni świadkami śmierci jednego z terapeutów. Rozpoczyna się śledztwo. W jego trakcie na jaw wychodzą coraz to nowe fakty, powiązane z tajemniczym pożarem sprzed 4 lat. Każdy krok rodzi kolejne pytania: Kto zamordował profesora? Dlaczego jeden z pracowników szpitala oszalał? Kim jest Zed Rascov? Co łączy śmierć lekarza z imieniem Ginger wyrytym w jego gabinecie? Detektywi muszą się spieszyć. W szpitalu grasuje morderca, a w obliczu zbliżającej się burzy, z wyspy nie ma drogi powrotnej.