60 Parsecs!
Era podboju kosmosu była bombowa! Dopóki nie zmieniła się w erę post-bombową. 60 Parsecs! to przygoda science-fiction z elementami czarnej komedii, osadzona w czasach ery atomu i podboju kosmosu - w pakiecie z zimnowojenną paranoją, retro-futurystycznym stylem i karaluchami w hełmach kosmicznych. Lada chwila twoja stacja kosmiczna wybuchnie, a na ucieczkę masz tylko 60 sekund. Kogo i co zabierzesz w trakcie szaleńczego pędu w stronę kapsuły ratunkowej, by rozpocząć podróż w nieznane? Wciel się w rolę dowódcy bandy świeżo upieczonych astronautów, mając pod ręką tylko śmieci - to znaczy, zapasy - które udało ci się zebrać przed atakiem nuklearnym. Prowadź swoją załogę w czasie błędnej, międzygalaktycznej tułaczki. Spróbuj przeżyć tę przygodę, borykając się z chronicznym niedoborem zupy i innymi koszmarami niezgłębionego kosmosu. Czy jesteś w stanie przetrwać to wyzwanie i odnaleźć wśród gwiazd nowy dom? Szerokiej drogi!