6 Beauty Simulator Games Collection
Od relaksujących zabiegów na stopy i fantastycznych metamorfoz modowych po pyszne wypieki i stylowe projekty DIY - ten zestaw jest pełen kolorowych przygód dla graczy, którzy kochają urodę, design i wyrażanie siebie. Zaopiekuj się swoimi klientami w Foot Clinic, gdzie każda para stóp potrzebuje fachowej uwagi i odprężającego dotyku. Piecz apetyczne desery w My Bakery Empire i Real Cake Maker, tworząc słodkie arcydzieła godne każdej uroczystości. Ruszaj na zakupy i podbij wybieg w Shopping Mall Girl, zostań stylistką odpowiedzialną za olśniewające stylizacje celebrytów w Stylist Girl i zmieniaj zwykłe stroje w modne arcydzieła w DIY Fashion Star. Niezależnie od tego, czy dekorujesz ciasta, tworzysz olśniewające stylizacje, odświeżasz garderoby czy dodajesz klientom pewności siebie, każda gra oferuje zabawny i satysfakcjonujący sposób na wyrażenie swojej kreatywności. Odkrywaj urocze postacie, ekscytujące wyzwania, mnóstwo opcji personalizacji i nieskończone możliwości, by wszystko wyglądało wspaniale. Cechy: ● 6 zabawnych gier o urodzie, modzie, pieczeniu i metamorfozach w jednej kolekcji ● Opiekuj się klientami, twórz stylowe looki i projektuj olśniewające przemiany ● Piecz i dekoruj pyszne torty, babeczki, pączki i nie tylko ● Odkrywaj stylizację modową, projektowanie ubrań DIY i zakupowe przygody ● Personalizuj paznokcie, fryzury, stroje, akcesoria i dekoracje Odkryj 6 uroczych gier symulacyjnych w jednej stylowej kolekcji i pozwól swojej wyobraźni zabłysnąć!