World of Tanks Modern Armor – Gotowa na rozkazy
Przydzielenie dowódcy do czołgu daje Ci przewagę nad przeciwnikami, gdy ruszysz do bitwy. A Margaret LeBlanc już czeka na Twoje rozkazy. Zestaw Gotowa na rozkazy oferuje dowódczynię 3D, którą możesz spersonalizować umiejętnościami, by zoptymalizować skuteczność Twojego czołgu. Zapewnia on również cenne wzmocnienia i dni konta premium, by zwiększyć Twoje przychody w bitwie. W tym zestawie World of Tanks Modern Armor DLC: - Margaret LeBlanc, standardowa dowódczyni 3D - 7 dni konta premium - 7 wzmocnień PD pojazdu x3 UWAGA: standardowi dowódcy zaczynają z jednym otwartym miejscem na umiejętność i zdobywają PD dowódcy w standardowym tempie.