Play Something Different Vol. 1
Poszerz horyzonty swojego świata gier i spraw sobie trzy wyjątkowe gry. Zestaw zawiera gry Golem Gates, Spectrum i Verlet Swing. Golem Gates: Twórz armie i prowadź wojnę przeciwko siłom z innego świata w post-apokaliptycznej mieszance science-fiction, strategii akcji i gry karcianej, w której taktyczna walka możliwa jest w trybie solowym, wieloosobowym i kooperacyjnym. Spectrum: Skacz, nurkuj i znajdź właściwą ścieżkę, aby zręcznie poruszać się w abstrakcyjnym świecie zmiennych kształtów i barwnych kolorów. Wciągająca rozgrywka platformowa wymagająca wyjątkowej koncentracji. Verlet Swing: W tej dynamicznej grze przemierzasz niezwykłe poziomy pełne pełnych rybek koi, kawałków pizzy oraz innych dziwacznych przeszkód. Chwyć hakownicę i przenieś się do świata przypominającego senne majaki.