Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising łączy emocjonującą przygodę w starożytnych ruinach z opowieścią o powstaniu miasta z popiołów. Zwabieni soczewkami i innymi skarbami w pobliskich Runebarrows bohaterowie dowiadują się, że miasto usiłuje odbudować się po trzęsieniu ziemi, i postanawiają pomóc. Po drodze rozstrzygają spory między zapalonymi poszukiwaczami przygód a ostrożnymi miejscowymi, którzy uważają, że ruiny należy zostawić w spokoju. Dowiedzą się też więcej na temat tego, dlaczego każdy z nich szuka skarbu, wzmacniając tym samym więzi między bohaterami. Jak się okaże, Runebarrows kryją ogromną tajemnicę, która ma ważne konsekwencje dla jednej z postaci. Proste poszukiwanie skarbów prowadzi do odkrycia mrocznego spisku, który wstrząśnie światem i wpłynie na przebieg głównej kampanii Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Gra przedstawi część postaci Eiyuden Chronicle w oryginalnej historii z emocjonującą akcją i wciągającą rozgrywką z elementami ulepszania miasta. Tytuł oferuje korzyści dla graczy, którzy połączą grę z Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Imię jednej postaci z Eiyuden Chronicle zostało zmienione z JB na CJ.