Apsulov: End of Gods
Ludzkość rozpoczęła zakrojone na szeroką skalę wykopaliska, by zjednać sobie przychylność bogów. To, co znaleziono, nigdy nie powinno jednak ujrzeć światła dziennego — ani w Midgardzie, ani w żadnym ze światów Yggdrasila. Budzisz się w placówce badawczej, którą stworzono, by studiować światy Yggdrasila. Nie masz wyboru — musisz stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w świecie technologii i mitycznych artefaktów. To właśnie w chaosie, który przejął we władanie królestwo ludzi, odnajdziesz cel i swoje przeznaczenie.