Chorus Of Carcosa
Chorus of Carcosa to psychologiczny horror inspirowany klasycznymi opowieściami grozy z kolekcji „Król w Żółci” R.W. Chambersa. Wcielasz się w rzeźbiarza, który pewnej nocy musi opuścić swoją bezpieczną przystań, gdy puka do niego zakrwawiony sąsiad. Doświadcz strachu przed konfrontacją z nieznanym Przetrwaj w nieustannie zmieniającym się, zniszczonym budynku mieszkalnym, pełnym niebezpieczeństw i tajemnic... Nie wydaj przy tym ani dźwięku! Bo ONI cię usłyszą… Rozwiąż zagadkę alternatywnej rzeczywistości Przestrzeń wokół ciebie wypełnia wypaczony świat. Czy wszystkie te zmiany są prawdziwe? A może to tylko koszmarne halucynacje? Możesz uciekać, ale ucieczka jest iluzją Znaleźli cię i nie ma już powrotu. Być może czasami mądrzej jest objąć otaczające szaleństwo i spojrzeć mu prosto w oczy.