Order 13
Pracuj szybko, zachowaj bezpieczeństwo i chroń swojego kota Budzisz się w ciemnym magazynie, mając za zadanie pakować zamówienia, podczas gdy coś czai się w cieniu. Pracuj szybko, zachowaj bezpieczeństwo i chroń swojego kota. To wszystko, co masz. Pracujesz całkowicie sam w odległym centrum realizacji zamówień. Twoim jedynym towarzyszem jest twój kot — kojąca obecność w ogromnym, mrocznym magazynie, w którym jesteś. Każdą zmianę zaczynaj od sprawdzania przychodzących zamówień; wraz ze wzrostem wymagań odblokowuj głębsze sekcje magazynu i odkrywaj jego niepokojące sekrety. Ale nie chodzi tylko o twoje przetrwanie — twój kot zależy od ciebie. Cechy: - Symulacja realizacji zamówień: zbieraj, pakuj i wysyłaj przedmioty, spełniając rygorystyczne normy. - Poruszaj się po magazynie, gdzie niebezpieczeństwo rośnie z każdym krokiem. - Każda śmierć przenosi cię do nowego magazynu z dynamicznymi wydarzeniami i nieprzewidywalnymi wyzwaniami. - Odblokowuj i eksploruj nowe obszary, składając w całość mroczne prawdy. - Chroń i opiekuj się swoim kotem — jedynym źródłem komfortu i więzi. - Ulepszaj narzędzia, aby zwiększyć wydajność i szanse na przetrwanie.