Carrion
CARRION to „odwrócony horror”, w którym wcielasz się w postać bezkształtnego stwora nieznanego pochodzenia. Skradaj się i pożeraj tych, którzy cię uwięzili, aby siać strach i panikę w całym kompleksie. Rozwijaj się i ewoluuj, niszcząc swoje więzienie i zdobywając kolejne niszczycielskie zdolności na drodze do zemsty.