Cats and Seek : Kyoto
Odwiedź urokliwe Kioto i zagraj w chowanego z uroczymi kotami! Dzięki kojącym dźwiękom, słodkiej oprawie wizualnej i relaksującej rozgrywce to idealny sposób na odprężenie - solo lub z przyjaciółmi. Cechy gry: - Ponad 200 ukrytych kotów do odnalezienia - Nowość! Tryb fotograficzny i malowania - zrób zdjęcie i je pokoloruj! - System podpowiedzi, który pomoże Ci w trakcie gry - System zapisu pozwalający śledzić postępy w grze - Możliwość dopasowania (regulacji) kolorów, jasności i kontrastu gry!