Zumba - Galactic Marble Blast
Zumba – Galactic Marble Blast neemt je mee naar een levendig sciencefictionuniversum waar je als dappere ruimtekikker golven van oprukkende knikkers – en soms verdwaalde planeten – moet afweren voordat ze in de leegte verdwijnen. Kies een sterrenstelsel, plaats je kikkerkanon in het midden van het scherm en lanceer kleurrijke knikkers of planeten langs kronkelende banen. Combineer drie of meer identieke bollen om spectaculaire explosies te veroorzaken, de voortgang te stoppen en combo's te maken voor indrukwekkende scores. Verdien maximaal drie sterren per level door alle bollen te verwijderen voordat ze de evenementenhorizon passeren. Om de tien levels word je naar een nieuwe melkwegstelsel getransporteerd met unieke uitdagingen: de lichtgevende Neveltuinen, de rotsachtige Asteroïdengordels, de wervelende Kwantumvortex en de gevaarlijke Zwarte Gat Citadel. Elk melkwegstelsel introduceert nieuwe knikkerkleuren, gebogen zwaartekrachtbanen, zwevende obstakels en steeds hogere snelheden, voor een steeds boeiendere kosmische uitdaging.