Zombie Vikings
De makers van de enorme indiehit Stick It to The Man! komen met een nieuwe coöperatieve steekmarathon voor één tot vier spelers. Begin aan een dodelijk leuk avontuur met de Zombie-Vikingen. Speel als de meest angstaanjagende Vikingen op Noorse bodem ooit: Gunborg, Seagurd, Hedgy en Caw-kaa. Baan jezelf hakkend een weg door de gemberkoek-moerassen van Molgaga! Cruise door de ingewanden van de Midgaard Serpent! Belangrijkste eigenschappen - Coöperatief verhalend vechtspel voor 1-4 spelers - Singleplayer en online/offline multiplayer - Geschreven door Zach Weinersmith (SMBC Comics) - +25 levels in 8 verschillende werelden. Plus 5 Versus-arena's! - Kies uit vier verschillende Zombie-Vikingen, elk met unieke powermoves - Speel meer dan 40 wapens vrij. Probeer Stinknir of Blunt Fish Trauma! - Verzamel Vikingrunen om nieuwe gave vaardigheden te krijgen. Gebruik verschillende speelstijlen door elkaar! - Naai al je vrienden aan elkaar en maak een enorme megazombie.