Zeroptian Invasion
Zeroptian Invasion is geïnspireerd op oude arcade schietspellen uit het verleden met toevoeging van wat moderne extras en verbluffend pixel art, en is het antwoord van dit decennium op de arcade schietspellen van vervlogen tijden. Van zijn in toenemende mate moeilijk Gameplay, tot zijn chiptune soundtrack, is dit een blik terug in de tijd die schietspelliefhebbers zullen willen zien, omdat de Zeroptische dreiging zichzelf niet snel zal afschieten. Kenmerken: * CRT filter. * Uitdagende en klassieke gameplay. * Esthetiek in pixel art in 1-bit met kleuren. * Geheel unieke en van elkaar verschillende levels. * Een ongelovelijke variatie aan vijanden en gedenkwaardige eindbazen. * Originele Soundtrack op chiptune met unieke liedjes gewijd aan ieder gebied.