Yu-Gi-Oh! Master Duel
Eindelijk, het "Yu-Gi-Oh!" digitale kaartspel waar je op hebt gewacht! De definitieve editie van het competitieve kaartspel dat al meer dan 25 jaar in ontwikkeling is! Duelleer op het hoogste niveau tegen duelleerders van over de hele wereld. Maak je klaar: het is tijd voor een Duel! ------------------------------------------------------------------------------ [Over "Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL"] Je kunt het "Yu-Gi-Oh! ruilkaartspel” nu overal digitaal spelen! Snelle duels met verbluffende HD-graphics en een nieuwe, dynamische soundtrack! Maak je klaar om duelleerders van over de hele wereld uit te dagen! ◇Speel duels op elk niveau! De volledige Yu-Gi-Oh!-ervaring is beschikbaar voor iedereen op elk vaardigheidsniveau. Maak je geen zorgen als je een nieuwe speler bent of als je al een tijdje niet hebt geduelleerd. De tutorials in het spel leren je de basis van het spelen van het Yu-Gi-Oh! RUILKAARTSPEL. Je krijgt een deck wanneer je klaar bent om je op weg te helpen op je reis! Verzamel nieuwe kaarten terwijl je vordert in het spel om je decks sterker te maken! ◇Roterende toernooivormen Wissel de dingen af en stel je duelleervaardigheden op de proef! Er is een breed scala aan evenementen en toernooien beschikbaar voor spelers. Bouw en duelleer met verschillende decks met meer dan 10.000 unieke kaarten en speciale regels die uniek zijn voor toernooien! Kies het toernooi waarin je wilt duelleren en streef naar die nummer één plek! ◇Ontdek de verhalen achter de kaarten De solomodus leidt je door de verhaallijnen van de thema's uit het Yu-Gi-Oh! ruilkaartspel. Verbeter je duelleervaardigheden door de verhalen te voltooien. Aanbevolen voor beginners, terugkerende spelers en degenen onder jullie die meer willen weten over de verhalen uit de wereld van het Yu-Gi-Oh! ruilkaartspel ◇Eigenschappen Koppel met de mobiele app "Yu-Gi-Oh! Neuron". Bekijk decklijsten van duelleerders over de hele wereld en verbeter je eigen deck! Probeer de trekvoorbeeldfunctie om te simuleren welke kaarten je in je eerste hand zou kunnen krijgen! [Over "Yu-Gi-Oh!"] "Yu-Gi-Oh!" is een populaire manga gemaakt door Kazuki Takahashi die sinds 1996 in serievorm wordt uitgebracht in "WEEKLY SHONEN JUMP” van SHUEISHA Inc. Konami Digital Entertainment Co. Ltd. biedt een ruilkaartspel (TCG) en consolegames, gebaseerd op "Yu-Gi-Oh!", gemaakt op basis van de originele manga, waarvan wereldwijd werd genoten. [Aanbevolen voor de volgende spelers] TCG-spelers Yu-Gi-Oh! DUEL LINKS-spelers Spelers die van competitieve gameplay houden ---------------------------------- ------------------------------------------- Dit spel bevat in-spel-aankopen van virtuele valuta die worden gebruikt voor het willekeurig verkrijgen van in-game-voorwerpen.