Wuppo
Nadat hij zijn huis is kwijtgeraakt, moet een eenzame Wum de hele wereld over reizen om een nieuwe woonplek te zoeken. Van de grote veilige stad Popocity naar het spelonkachtige Bliekopolis ontdekt onze Wum magische plaatsen en ontmoet hij vreemde wezens. Maar deze Wum is geen traditionele held: alleen zijn slimheid en charme kunnen hem helpen slagen in dit enorme avontuur. Wuppo is een passieproject van twee mensen, met handgetekende beelden, een uitgebreide soundtrack en een enorme wereld om te verkennen. Kenmerken Verken een wonderlijke wereld vol met Wums, Fnakkers en andere vreemde wezens. Los een oeroud conflict op terwijl je zoekt naar een nieuw thuis. Gebruik voorwerpen en sociale vaardigheden om diverse uitdagingen te overwinnen. Vecht met vele vijanden, van klein tot groot tot REUSACHTIG! Verzamel filmstroken om de gedetailleerde geschiedenis van de wereld te ontdekken. Geniet van een betoverende en gedenkwaardige georkestreerde soundtrack.