Wreck Runners
Wreck Runners is een coöperatief extractiespel voor maximaal 4 spelers in de mysterieuze Bermudadriehoek. Neem de controle over de ORCA, een mobiele basis die over land, zee en door de lucht reist, en verken spookachtige wrakken, verlaten complexen en bovennatuurlijke verschijnselen op zoek naar waardevolle buit. Bundel jullie krachten om waardevolle vracht te bergen, enorme objecten te verplaatsen met fysica-gebaseerde hulpmiddelen en de groeiende dreigingen van de mist en de wezens die erin schuilgaan te overleven. Upgrade jullie voertuig, pas jullie aan aan wisselende weersomstandigheden en waag jullie steeds dieper in het onbekende, waar elke expeditie nieuwe kansen, uitdagingen en ontdekkingen met zich meebrengt. Elke expeditie is een evenwicht tussen risico en beloning. Verzamel voldoende buit om jullie quota te halen, ontsnap aan de mist voordat die jullie team opslokt en onthul de geheimen die schuilgaan in de Bermudadriehoek.