Woodle Tree 2: Deluxe+
Deze keer nemen de krachten van het kwaad de bossen over met een zwarte substantie die leven en energie absorbeert van alle levende wezens! Ben je bekwaam genoeg om Woodle te helpen in zijn zoektocht om deze enorme nieuwe kwade kracht af te weren? Verken de wondere wereld en vind een manier om het evenwicht te herstellen in dit nieuwe Open World Platformer Adventure met RPG-elementen. Reis door immense bossen, hoge bergen en bodemloze oceanen terwijl je nieuwe personages tegenkomt die je zullen helpen in je eigen persoonlijke avontuur terwijl je vecht tegen uitdagende vijanden. EIGENSCHAPPEN: - Een enorme wereld om vrij te verkennen! - De platformafdelingen zijn volledig opnieuw ontworpen voor de meest hardcore gamers in deze nieuwe Deluxe Edition. - Snelle nieuwe vaardigheden en puzzels om op te lossen - Power-ups en items om je Character en de handige Leaf te upgraden - lokale coöp tot 4 spelers om het belangrijkste avontuur met je vrienden te spelen! - Nieuwe bizarre personages die je tijdens je zoektocht tegenkomt: zullen ze je helpen of hinderen?