Wolfenstein 3D
Jij bent superagent B. J. Blazkowicz van de OSA en je moet uit kasteel Wolfenstein ontsnappen en het zieke Nazi-regime verslaan! Vecht tegen alle gedenkwaardige vijanden van Hans Grosse tot Mecha-Hitler in het legendarische spel waar het first person shooter-genre ooit mee begon. Doorzoek klassieke levels naar verborgen geheimen die gestolen Nazi-schatten, gezondheidspakketten, munitie, wapens en soms zelfs kortere routes onthullen.