Wolf Pack - Howling Spirits
In Wolf Pack - Howling Spirits speel je als een jonge wolf, uitgekozen door de oude beschermer om op een reis van zelfontdekking te gaan. Jouw missie: een adembenemende open wereld verkennen met majestueuze bossen, glinsterende meren, oude ruïnes en vredige mensendorpen. In dit serene en mysterieuze landschap is het jouw doel om je slapende soortgenoten te vinden – verspreid over het land – en ze wakker te maken om een machtige roedel te vormen. Maar het wakker maken van deze wolven is niet zo eenvoudig als ze uit hun slaap te slepen. Om ze uit hun eeuwenoude slaap te wekken, moet je in hun dromen duiken, elk een unieke wereld gevormd door de ervaringen en emoties uit het verleden van die wolf. Deze droomachtige landschappen bieden een scala aan uitdagingen: het doorkruisen van gevaarlijke platformsecties, het oplossen van ingewikkelde puzzels, het aangaan van intense achtervolgingen en het ontdekken van verborgen geesten. Elke droom is een test van je vaardigheden en inzicht, waarbij je elke wolf moet helpen de demonen die hun slaap teisteren te confronteren en te overwinnen. Naarmate je vordert, sluit elke ontwaakte wolf zich aan bij je roedel en brengt nieuwe krachten en vaardigheden met zich mee waarmee je de wereld dieper kunt verkennen. Wolf Pack - Howling Spirits biedt een meeslepende ervaring die verkenning, actie en een aangrijpend verhaal combineert. Het is een spel dat eenheid, groei en de krachtige banden viert die ontstaan tussen degenen die samen op reis gaan. Door deze rijke wereld te verkennen, ontdek je eeuwenoude geheimen, overwin je uitdagingen en bereid je je roedel voor op een episch lot, terwijl je de wereld beleeft door de ogen van een wolf.