Without Escape: Console Edition
Kun jij uit de nachtmerrie ontsnappen en de antwoorden vinden waar je naar op zoek bent? Without Escape is een eerbetoon aan de first-person grafische adventures uit het begin van de jaren 90 met een interactief verhaal met gerenderde achtergronden en full-motion video. Verken je eigen huis terwijl je wisselt tussen je alledaagse bestaan en een angstaanjagende andere wereld. Ben je er klaar voor om de verschrikkingen te doorstaan die op je wachten?