Windborn - Concrete Jungle
Ga mee op een opwindende reis als een vogel die samen met je kudde door de lucht navigeert. In dit prachtig vormgegeven avontuur zweef je door 11 levendige en diverse levels, die elk unieke uitdagingen en adembenemende landschappen bieden. Je missie draait niet alleen om snelheid, maar ook om verbonden blijven met je kudde terwijl jullie samen op reis gaan, geleid door instinct en eenheid. Voel de spanning terwijl je door snelheidsboosts vliegt die je vooruit stuwen, maar wees voorzichtig! Raak je kudde kwijt, dan loop je het risico om achter te blijven. De wereld om je heen is vol verwondering: ervaar de sensatie van een wijd open lucht, de rust van het zweven met je metgezellen en de subtiele strategie om het perfecte tempo aan te houden om bij je kudde te blijven. Van weelderige bossen tot uitgestrekte oceanen en uitgestrekte bergketens, elk level introduceert een nieuwe omgeving die je vermogen om je aan te passen en bij je groep te blijven op de proef stelt. De game combineert opwindende, snelle momenten met ontspannende, meditatieve vluchten, waardoor er een balans ontstaat die elk moment plezierig maakt. Beheers jij de lucht en zorg je ervoor dat niemand achterblijft? De vrijheid van de lucht is aan jou om te verkennen - laat de reis beginnen!