Wildcat Gun Machine
Wildcat Gun Machine is een explosieve rit in de achtbaan. Betreed een dungeon crawler waar de kogels je om de oren vliegen en waar je het moet opnemen tegen horden weerzinwekkende vleesbeesten met een breed arsenaal aan wapens, gigantische mechrobots en schattige kittens. Verken krioelende doolhofachtige kerkers en bevrijd reusachtige mechrobots van demonische goden. De confrontaties met vijanden zijn uitdagend en speciaal ontworpen (niet willekeurig) om moeilijke vechtpuzzels te bieden. Versnel, maai neer, ga dood en neem wraak! Meer dan 40 wapentypen om uit te kiezen. Elk met eigen unieke functies zoals kogels die automatisch richten, laserstralen voor op grote afstand of exploderende kogels met een gigantisch bereik. Supervaardigheden die alles op het scherm vernietigen! Personage-upgrades die passen bij de gameplaystijl van de speler. Spelers die een makkelijkere moeilijkheidsgraad willen, kunnen de respawntijden verlengen, terwijl racers hun bewegingssnelheid kunnen upgraden en hun sprintsnelheid kunnen verbeteren.