Wild Blue Skies
Wild Blue Skies is een moderne interpretatie van de klassieke railshooters uit de jaren 90, gemaakt voor spelers die zijn opgegroeid met het najagen van highscores en een nieuwe generatie die hunkert naar het echte werk. Vlieg over oceanen, woestijnruggen en gevaarlijke grotten terwijl je golven van vijanden bestrijdt en de troepen van Grimclaw terugdringt. Samen met je squad vecht je voor het herstel van de vrede, terwijl je geniet van de spanning van klassieke arcade-luchtgevechten! Dankzij de eenvoudig te leren besturing is Wild Blue Skies toegankelijk voor zowel nieuwkomers als veteranen van het genre, terwijl prachtige door anime geïnspireerde beelden je meeslepen in een handgemaakt universum. Met vertakkende paden, spannende missies en een scoresysteem dat vaardigheid beloont, is elke vlucht een avontuur dat het waard is om te herhalen. Een squad dat het waard is om gered te worden Maak kennis met Bowie, Thorne, Chuck en Roe: de Blue Bombers. Vier piloten, één onverslaanbaar squad. Ieder van hen brengt een eigen persoonlijkheid en stem mee naar elke missie. Dankzij ontmoetingen met rivaliserende squads en plagerige dialogen tussen personages die door de hele campagne heen verweven zijn, is ze leren kennen de helft van het avontuur. Vlieg op jouw manier Geen enkele playthrough is hetzelfde. Vertakkende missiepaden zorgen ervoor dat elke vlucht uniek blijft, waarbij geheimen en verborgen routes spelers belonen die alles willen leren wat het spel te bieden heeft. Heers in de lucht Makkelijk op te pakken. Maar hoe beter je wordt, hoe meer voldoening je krijgt. Daag jezelf uit om elke medaille te halen, elk geheim pad te ontdekken en het verschil te ervaren tussen een missie voltooien en een missie doorgronden.