Wild Bastards
In Wild Bastards, van het ervaren team achter Void Bastards en Card Hunter, reis je van planeet naar planeet om een team van 13 bandieten te rekruteren, te managen en te bewapenen. Elke bandiet heeft z'n eigen wapens, speciale kracht en ontwikkelingsboom. Op planeten moet je buit bij elkaar zien te sprokkelen en confrontaties aangaan die vervolgens worden uitgevochten in intense, hapklare schietpartijen. De Wild Bastards was de dodelijkste bende in het heelal totdat een groep van de puriteinse magnaat Jebediah Chaste het ene na het andere individu uitschakelde. Geconfronteerd met hun eigen sterfelijkheid werken de twee overgebleven leden samen met de Drifter, een mysterieus ruimteschip met een bewustzijn, om de dode bendeleden te vinden en tot leven te wekken terwijl ze op de vlucht zijn naar de mythische Homestead. Belangrijkste kenmerken Bloedstollende confrontaties - Bewijs dat jij de ultieme revolverheld bent door een reeks vijanden neer te knallen in vuurgevechten. Tactische FPS-gevechten - Gebruik je verstand om sluwe vijanden te verslaan die dekking zoeken, je in de flanken aanvallen en een enorme verscheidenheid aan speciale moves gebruiken, van teleportatie tot giftige stekels. Kies een strategie voor de overwinning - Evalueer het terrein, de vijanden en de eigenschappen van elke planeet voordat je selecteert welke bendeleden je daar wilt inzetten. Verzamel voorwerpen, stijg in level en gebruik speciale locaties zorgvuldig om de strijd in jouw voordeel te beslissen! 13 bandieten om te spelen - Vorm een bende van 13 bandieten met unieke wapens, stunts, persoonlijkheden, relaties en ontwikkelingsbomen. Bouw en onderhoud relaties - De bende kent elkaar goed, maar dat betekent niet dat ze elkaar mogen. Het is jouw taak om hun dynamische relaties in goede banen te leiden, maar het zal niet makkelijk worden om die ruziënde bandieten samen te laten werken. Ontwikkel de bende - Verzamel spullen om gewonde bendeleden te genezen, het niveau van personages te verhogen, relaties te verbeteren en nog veel meer. Een steeds veranderend, wetteloos sterrenstelsel - Zwerf door de procedureel gegenereerde sectoren van de ruimte en planeten met variërende kenmerken zoals zwaartekracht, terrein, weer en meer. Uitdagingsmodus - Na het voltooien van de hoofdcampagne ontgrendel je een uitdagingsmodus met een reeks uitdagingssectoren met steeds moeilijkere levels en modifiers om de spelervaring aan te passen.