Westild's Law
Westild's Law biedt dynamische schietgevechten waarin je elk element van je arsenaal slim moet gebruiken om de overwinning te behalen. Gooi dynamiet om je pad vrij te maken of om vijanden weg te blazen. Je kunt je wapen naar vijanden gooien om ze te verdoven wanneer de munitie op is, en vervolgens hun wapens overnemen. Als de situatie kritiek wordt, activeer dan de "ultra-sense", vertraag de tijd en verbeter je vaardigheden om de ware kracht van de held te tonen. Ga op avontuur door 48 levels, elk met unieke uitdagingen. Bereid je voor op epische gevechten waarin elke stap en elk schot geschiedenis schrijft in Westild's Law. Word een legende van het Wilde Westen en herstel de vrede en orde in je stad. Ben je klaar om de uitdaging aan te gaan? Kenmerken: * Spannende missies: Dynamische schietgevechten, paardenraces, het redden van treinen en gijzelaars, verdedigen van dynamietwagens en eindbaasgevechten! * Karakterontwikkeling: Upgrade je helden door trofeeën en geld te gebruiken die je verdient in gevechten om nieuwe vaardigheden en wapens te kopen. * Wapens: Van simpele revolvers tot krachtige geweren en machinegeweren – kies de wapens die bij jouw speelstijl passen, en als de munitie op is, gebruik je je wapen als projectiel om vijanden te verdoven. * Muzikale begeleiding: Geniet van muziek die een unieke sfeer van het Wilde Westen creëert.