Welcome to ParadiZe
Welkom in ParadiZe! Heb je ooit gedroomd van je eigen zombiemaatje? Een trouwe vriend die je beschermt tegen zijn soortgenoten en je vergezelt op al je avonturen? ParadiZe maakt het mogelijk! Hier knappen de zombies alle vuile klusjes op. In het prachtige land van ParadiZe zijn ingenieuze overlevenden bezig met het testen van een technologie die de controle kan nemen over de zombies op aarde. Als ze eenmaal gehackt zijn, veranderen ze in waardevolle bondgenoten, zelfs als ze niet heel slim en soms zelfs instabiel zijn. Het is niet allemaal rooskleurig in ParadiZe, maar als je redelijk slim en handig bent, overleef je het misschien nog wel… Een bestemming met talloze verrassingen Verken ParadiZe en ontmoet een kleurrijke reeks van buitengewone personages. Laat je verwonderen door de opmerkelijke flora en fauna. Begin aan een avontuur, in de sneeuw of woestijn, alleen of met je Zombot-makkers, en schroom niet om alle lastposten te lozen die je verblijf proberen te verstoren. Ga je graag op expeditie door de wildernis of blijf je liever rondhangen in je kamp? Je bepaalt zelf hoe je dagbesteding eruitziet! We raden je echter aan om niet te dicht bij de plaatselijke bevolking te komen: ze kunnen wat… agressief zijn. Oost west, thuis best Na je aankomst is het tijd om je kamp te bouwen – een gezellig stekje dat je gaandeweg kunt verbeteren. Comfort is belangrijk, maar vergeet de verdediging niet! Voeg meerdere valkuilen en versterkingen toe om zombies af te weren (ze willen je maar niet alleen laten). Het kost moeite om je kamp te onderhouden, maar als je geen zin hebt in handarbeid, maak je dan geen zorgen: zoals we al zeiden, knappen de zombies alle vuile klusjes hier op. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd… Tijdens je verblijf kun je je afzonderen of het gezellig maken met anderen. Nodig maximaal drie vrienden uit om deze onvergetelijke ervaring met je te delen. ParadiZe verwelkomt iedereen met open armen! Dus? Waar wacht je nog op?