We Were Here Tomorrow
Jullie worden wakker in een vreemde capsule. Overal om je heen hoor je onbekende machines zoemen en de wereld buiten het raam herken je niet. Een rustige, zelfverzekerde stem leidt je door de onbekende onderzoeksfaciliteit en zorgt ervoor dat jullie allebei handige tools krijgen om samen door een lijst met opdrachten te puzzelen. Je hebt veel vragen en weinig keuzes, maar je volgt de opdrachten toch uit. Elke opdracht bevat een nieuwe asymmetrische puzzel die alleen kan worden opgelost door samen te werken en je partner te vertrouwen. Je bent vaak van elkaar gescheiden en volledig afhankelijk van je walkietalkies om te communiceren. Het is aan jou om te omschrijven wat je ziet, te delen wat je weet en samen de waarheid te achterhalen. Na elke puzzel die je oplost, begrijp je telkens iets beter waarom je partner en jij hier zijn en wat jullie rol in de onderzoeksfaciliteit is. Alleen samen kun je besluiten wat het lot van morgen wordt.