Wax Heads
EEN MEESLEPENDE COZY-PUNK-LEVENSSIMULATIE Ga helemaal op in een emotioneel en opbeurend verhaal over gemeenschap, muzikale mysteries en de mentaliteit van de underdog. Help aandoenlijke en besluiteloze klanten hun perfecte platen te vinden terwijl je met je sympathieke collega's over muziek discussieert. Het is jouw taak om Repeater Records weer te laten swingen! GEWELDIGE ORIGINELE SOUNDTRACK Zet de naald op de plaat voor een bomvolle soundtrack met tientallen originele nummers uit allerlei genres, bands en tijdperken. Elk nummer voelt als een nostalgisch pareltje. Van rauwe kelderknallers tot dromerige indie-nummers, deze soundtrack blijft nog lang na sluitingstijd in je hoofd hangen. HANDGEMAAKTE PLATENVERZAMELING Blader door bakken met meer dan 80 handgetekende albums, unieke fictieve bands en achtergrondverhalen op de hoezen die je nieuwsgierigheid belonen. Elke plaat heeft een eigen persoonlijkheid, geschiedenis en fanbase. Heeft de Scandinavische metalband Jarhead echt hun zanger vermoord en zijn hoofd in een pot gestopt? Klopt het dat de beroemde rapper RXXX vroeger een tv-presentator voor kinderen was? Heeft iemand Mimi ooit gezien? EEN BONT GEZELSCHAP VAN SYMPATHIEKE BUITENBEENTJES Bij Repeater Records werken en komen allerlei excentriekelingen, muzieknerds en chaotische stamgasten over de vloer. Elk personage barst van de persoonlijkheid, eigenaardigheden en twijfelachtige meningen over wat 'echte muziek' is. Leer ze kennen en geniet van hun onderlinge geklets. Zij blazen de tent pas echt leven in! BAKKEN VOL PUZZELS OM DOORHEEN TE SPITTEN Los allerlei knusse puzzels op, van specifieke verzoekjes tot grappige voorvallen in de winkel. Ontcijfer aanwijzingen en speur naar de perfecte muziekaanbeveling door platen te bekijken, sociale media af te struinen en lokale muziektijdschriften uit te pluizen. Misschien ga je zelfs wel het licht bedienen voor lokale bands, posters voor optredens ontwerpen of bestellingen inpakken! DE MAKERS VAN WAX HEADS Patattie Games is een indie-punkduo dat bestaat uit twee ontwikkelaars: creatief tekenaar Murray Somerwolff (Welcome to Elk, Spitkiss, Dead Pets Unleashed) en creatief programmeur Rothio Tome (voormalig Unity-ondersteuningstechnicus en bekende Spaanse gamedev-streamer).