WARRIORS OROCHI 3 Ultimate
Geniet van verfrissende actie in een parallel universum dat werd geschapen door Orochi, de 'Serpent King' die plotseling opdook. Kruip in de huid van machtige krijgers in de tactische Warriors Orochi-reeks. Deze serie bevat bijzondere elementen, zoals een origineel verhaal met de helden uit Dynasty Warriors en Samurai Warriors, en teamgevechten voor drie spelers. Haal nóg meer uit het meeslepende verhaal van WARRIORS OROCHI 3 met nieuwe personages die je kunt inzetten in de strijd en in aanvullende scenario's. Dankzij toevoegingen als nieuwe acties en het speltype Unlimited, waarin je kunt genieten van groepsgevechten, is WARRIORS OROCHI 3 de ultieme game in de reeks.