Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr Ultimate Edition
De Ultimate Edition bevat Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr en alle aanvullende content: - De Prophecy-uitbreiding met een nieuwe klasse en campagne - Een nieuw klassementsspeltype - 12 nieuwe missies in unieke gamegebieden - 5 dieren - 7 cosmetische items Jij bent een Inquisiteur, de machtigste functionaris van het Imperium. In deze actie-RPG van de makers van The Incredible Adventures of Van Helsing ga je op zoek in het kloosterfort Martyr om het te ontdoen van de chaos die er bezit van heeft genomen. Onderzoek een groot aantal planeten in de sector Caligari en neem het op tegen hordes vijanden op allerlei terreinen. Werp je in de strijd met brute en tactische aanvallen: maak gebruik van het dekkingssysteem, verwoestbare omgevingen en bestuurbare torens en voertuigen.