Warhammer 40,000: Darktide
Herover de stad Tertium van hordes bloeddorstige vijanden in deze intense en brute actieshooter. Warhammer 40,000: Darktide is de nieuwe op co-op gerichte ervaring van het bekroonde team achter de Vermintide-serie. In de diepte van de kolonie dreigen de zaden van corruptie te veranderen in een overweldigende vloed van duisternis. Een mysterieuze en duistere nieuwe kracht probeert de hele stad over te nemen. Het is aan jou en je bondgenoten in de inquisitie om de vijand uit te roeien voordat de stad bezwijkt onder de chaos. Terwijl Tertium valt, zullen de afgewezenen opstaan. Jouw personage, jouw speelstijl Creëer je eigen, unieke personage en pas de fysieke uitstraling, stem en afkomst aan. Kies je klasse om te bepalen welke unieke eigenschappen en vaardigheden je in de strijd kunt gebruiken. Word je een doorgewinterde veteraan van het keizerlijke leger, een scherpzinnige buitenstaander of een felle fanatiekeling? De keuze is aan jou. Geëvolueerde gevechten Gebaseerd op het erfgoed van de uitstekende handgevechten van Vermintide 2, Warhammer 40,000: Darktide voegt intense WH40K-vuurgevechten toe. Krijg de balans tussen afstands- en handgevechten onder de knie terwijl je door een overvloed aan vijanden vecht. Voel de impact van elke slag, zwaai en snede van een kettingzwaard of schroei wat vlees met een lasgeweer. Red Tertium van de ondergang Stap in de gewelddadige, dystopische wereld van Warhammer 40,000. Van kokendhete industriële fabrieken tot de vervallen wateronderhoudszone, geteisterd door constante zure regenval. De Tertium-kolonie is een harde en meedogenloze plek, zelfs in de beste tijden. Je moet de fanatieke inquisitie dienen door missies te ondernemen om de bedreigingen uit te roeien die in de diepte van de koloniestad op de loer liggen of te sterven tijdens het proberen. Overwin onvoorspelbare uitdagingen Pas je aan de wispelturige veranderingen van chaos aan met omstandigheden, mutatoren die een spontane uitdaging aan je missie toevoegen. Je team moet leren zich aan te passen, nieuwe tactieken toepassen en hun uitrusting aanpassen om deze meedogenloze uitdagingen te trotseren.