Wake Up, Lia!
Help Lia haar nachtmerries te overwinnen in een side-scrolling avontuur door emotioneel gethematiseerde levels! Word wakker, Lia! is een verhalende 2D-precisieplatformer die zich afspeelt in nachtmerries gevormd door pesten. Als Lia moet je dodelijke valstrikken overwinnen in 20 handgemaakte levels om verloren herinneringen en fragmenten van je identiteit te herstellen. Ga op een hartverwarmende reis van trauma, veerkracht en wedergeboorte, waarin emotionele storytelling wordt gecombineerd met uitdagende gameplay en een sfeervolle soundtrack! Speel alleen of werk samen met een vriend in lokale co-op!