Void Crew
In de ruimte hoort niemand je schreeuwen… behalve je maten! In de toekomst moet de mensheid de krachten bundelen om een mysterieuze agressor te overleven die de Hollow wordt genoemd. Als een van de maximaal 6 dappere bemanningsleden ben je uitverkoren om de Void te trotseren en de vrede in het sterrenstelsel te herstellen! Ga aan boord van een ruimteschip dat zijn weerga niet kent en waag je diep in de ruimte aan missies waar jij en je bemanning nooit voor zijn getraind! Asteroïdenstormen, zonnevlammen en de blunders van je maten zijn nog de minste van je problemen, want vijandige aliens en wanhopige menselijke plunderaars hebben het gemunt op je bemanning. Bestuur het schip, beman de kanonnen, voer noodreparaties uit, laad energiecellen opnieuw op, schiet erop los met het wapentuig van het ruimtestation, maak munitie en verlaat het schip om bijvoorbeeld gaten in de romp te dichten of verlaten wrakken te doorzoeken. Alles draait om samenwerking: kies een rol en stem de meest prangende taken af met je bemanning... of probeer alles tegelijk te doen en improviseer als de mankracht te wensen overlaat! Baan je met brute kracht een weg door dik pantser, doorboor energieschilden, vuur een spervuur aan raketten af of snipe zwakke plekken. Haal alles uit de kast om ervoor te zorgen dat vijandelijke schepen de controle verliezen en afkoersen op hun ondergang – bij voorkeur voordat jullie worden opgeblazen! De buit is voor de winnaar en waardevolle materialen zijn geen overbodige luxe als je wilt upgraden om de weinig rooskleurige omstandigheden het hoofd te bieden met hypermoderne uitrusting. En vergeet vooral ook niet om de blits te maken door je ruimtepak aan te passen om je in stijl op plekken te begeven waar je eigenlijk beter niet had kunnen komen! - Werk samen als bemanning van 6 in de coöp: roep je beste maten bijeen om met maximaal 6 man een wild avontuur te beleven in de ruimte! - Jouw schip, jouw speelstijl: met een flexibel rollensysteem en installeerbare scheepssystemen kun je het sneller over een nieuwe strategische boeg gooien dan een asteroïde van koers verandert. - Aanpassen en upgraden: kom kek voor de dag door gebruik te maken van dikke upgrades voor je personage of voeg meer speeltjes toe aan je schip! Zorg dat jullie niet alleen de machtigste bemanning van het sterrenstelsel zijn, maar ook de hipste!