Virtua Fighter 5 Final Showdown
Blaas de vechter in je nieuw leven in en bereid je voor op de ultieme confrontatie! Virtua Fighter 5 Final Showdown is de ultieme versie van de Virtua Fighter 5-serie met gloednieuwe functies en alle verbeteringen die SEGA sinds 2007 heeft uitgebracht.