Violett Remastered
Het jonge en rebelse tienermeisje Violett wordt door haar ouders meegesleept op een verhuizing naar een oud en afgelegen spookachtig huis. Zonder al haar vrienden en haar leven in de stad bedenkt ze zich hoe saai het leven op het platteland kan zijn. Elke dag zit ze verveeld op haar kamer omdat er niks te doen is. Maar wat ze zich nooit had kunnen denken, is dat ze op het punt staat het avontuur van haar leven te beleven. Pijnig je hersens met doordachte puzzels. Gebruik de kracht van telekinese om jezelf uit de problemen te krijgen. Vecht met de boosaardige spinnenkoningin die jouw tot haar nieuwste prooi wil maken. Dwaal door de prachtige en licht psychedelische wereld, geïnspireerd door Alice in Wonderland, Dali en andere grote werken.