Unholy
Open de deuren tussen je alledaagse realiteit en een donkere, onheilige wereld om het mysterie van de verdwijning van je kind te ontrafelen. Verken beide werelden om aanwijzingen te vinden, los puzzels op, en beslis of je vijandige vijanden infiltreert of bevecht, en trotseer een afwijkende organisatie. Twee parallelle werelden om te verkennen. De grijze en koude realiteit in een brutale post-Sovjet Oost-Europese stad en de griezelige en verwrongen wereld van Unholy, een groteske samenleving geregeerd door een onverbiddelijke priestercast. Een verontrustende horrorervaring aangedreven door een intense verhaallijn met meeslepende beelden gebaseerd op de werken van de gerenommeerde donkere kunstenaar Tomasz Strzałkowski (Art Director en oprichter van Duality Games). Een unieke mix van gameplay die nauwgezette verkenning, intrigerende puzzeloplossing, infiltratie en stealth combineert met innovatieve schietdynamiek. Een veelzijdig uniek wapen. Gebruik vier verschillende emoties: woede, angst, verdriet en verlangen om met de omgeving te interageren (vernietig obstakels, activeer mechanismen, overbelast circuits, verlicht je pad) of om je tegenstanders te verwarren, lokken of schade toe te brengen. Maskers! Iedereen in de onheilige wereld verbergt zich achter een masker, en het kan het verschil betekenen tussen leven en dood. Bouw je eigen masker om nieuwe vaardigheden te krijgen en je capaciteiten te verbeteren of draag andere maskers om te infiltreren, je vijanden te verwarren en je tegenstanders na te bootsen.