UltraGoodness
UltraGoodness is een bloederige, dynamische en leuke 'twin-stick shooter' over de worsteling tussen Goed en Kwaad in de wereld, waarin de duistere kracht alle wezens heeft veranderd in bezeten monsters. Scheur je vijanden aan stukken; laat zeeën van bloed en bergen met lijken achter! Dood beesten, terroristen en monsterlijke wezens. Bestrijd het kwaad met zijn eigen methodes. Laat zien wat je kunt, toon je WOEDE! Maar onthoud: alles uit naam van het Goede, uiteraard! Kenmerken * Supersnelle gameplay * Diverse vaardigheden, wapens en spreuken * Een myriade aan vijanden en epische eindbazen * NPC-metgezellen * Ranzigheid, humor en chaos!