True Colours - A Date With Deception
Speel de slechterik of zoek de ultieme verlossing in deze visuele roman boordevol romantiek! Er hangt liefde in de lucht wanneer drie nieuwe medewerkers op kantoor verschijnen! Kruip in de rol van een genderneutrale hoofdrolspeler die elke speler vertegenwoordigt en ontvouw het verhaal met belangrijke beslissingen over werk, leven en liefde. Leer je collega's kennen, ga op dates en ontdek welke geheimen ze verbergen. Voer diepe, soms ontwapenende gesprekken en geniet van allerlei verschillende achtergronden en CG-scènes. True Colours - A Date With Deception begint als een schattige visuele roman over het dagelijkse leven en het streven naar geluk naast een saaie werkroutine, maar wanneer twijfel en wantrouwen tussen de collega's begint te broeien, komt er een donkere kant tevoorschijn. Je bent gewaarschuwd dat je als de slechterik in dit ingewikkelde web kan worden gezien, maar het is aan jou om deze rol te omarmen of de ultieme verlossing te zoeken. Ga de uitdaging aan en ontdek verschillende verhaalroutes en romantische partners voor 12 verschillende eindes, sommige lopen goed af... en andere heel slecht!