Trifox
Trifox is een kleurrijk actie-avontuur in tekenfilmstijl, met in de hoofdrol een fenomenale, multi-getalenteerde vos! Kies uit drie klassen - Krijger, Magiër of Techneut - of mix vaardigheden door elkaar en maak een held op maat! Nadat hij thuis wordt aangevallen en zijn afstandsbediening wordt gepikt, gaat Trifox op jacht naar de mysterieuze dieven in een avontuur tjokvol actie. Gebruik magie en geweldige apparaten om vijanden te slim af te zijn in vier gevaarlijke werelden. Vecht en bereik het eindgevecht in het Boevenhoofdkwartier!